Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Щербата Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Чухрай Н. І. 
Розвиток партнерства між ВНЗ та ІТ-компаніями у сфері кадрового забезпечення [Електронний ресурс] / Н. І. Чухрай, Т. С. Щербата // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2016. - № 1. - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2016_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.732 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чухрай Н. І. 
Співробітництво між підприємствами-виробниками інформаційно-технологічного продукту та ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. І. Чухрай, Т. С. Щербата // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 161-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.412 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бохонко І. В. 
Взаємодія енергетичних підприємств із ВНЗ у підготовці інженерних кадрів [Електронний ресурс] / І. В. Бохонко, Т. С. Щербата // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 4(2). - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_4(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.081 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Щербата Т. С. 
Маркетинг відносин між підприємствами та вищими навчальними закладами [Електронний ресурс] / Т. С. Щербата // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(5). - С. 87-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15(5)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 583.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Щербата Т. С. 
Теоретичні аспекти налагодження партнерських відносин підприємств із ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. С. Щербата // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2016. - № 847. - С. 193-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2016_847_31
Досліджено теоретичні підходи щодо визначення поняття партнерських відносин підприємства. Розглянуто поняття, завдання, сутність та особливості партнерських відносин. Виділено особливості співробітництва з вищим навчальним закладом (ВНЗ). Розвинено класифікацію видів партнерських відносин і можливі структури взаємодії. Розглянуто переваги використання партнерських відносин з різними учасниками ринку. Наведено переваги розвитку партнерських відносин із ВНЗ для підприємства щодо підготовки кадрів, інноваційного розвитку, маркетингових заходів і скорочення сукупних витрат.
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.866 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського